ראשית, נבין מהם הקנבס והקאפה

קנבס וקאפה הינם חומרים נוחים לעבודה. חומרים אלו משמשים סטודנטים לאומנות, אמנים שונים וניתן להדפיס עליהם תמונות בגדלים מגוונים. באמצעותם, ניתן להציג את העבודות וההדפסות בצורה מרשימה ואסתטית.

הקנבס הינו בד אשר ארוג מסיבים צפופים וכאשר מותחים אותו על מסגרת עץ הוא נשמר היטב. הקנבס הינו טבעי ויוקרתי ביותר.

הקאפה הינו משטח קשיח וחלק. המשטח בנוי משני קרטונים וביניהם ישנו חומר ספוגי. משטח זה הינו יציב ופשוט לעבודה. מכיוון שהקאפה הינו מוצר כימי תעשייתי, מחירו זול יותר מהקנבס.

איך לבחור בין הקנבס ובין הקאפה? 

הבחירה בין הקנבס והקאפה עשויה לבלבל מאוד. בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה מומלץ לשאול את עצמכם שלוש שאלות:

השאלה הראשונה תהיה: מהי המטרה שלכם– אם אתם סטודנטים לאומנות, סביר להניח שמשטח הקאפה יתאים לכם יותר מכיוון שהוא זול יותר מהקנבס ונוח לצייר ולהדביק עליו מדבקות כדוגמת סלוגנים.

הקנבס יתאים ליצירות אמנות אשר נועדו להחזיק מעמד למשך שנים רבות וניתן לצייר עליו בצבעים שונים, כגון: צבעי אקריל או צבעי שמן כך שתתקבל תמונה יפה ומרשימה.

השיקול השני הינו שיקול כלכלי – כפי שנאמר למעלה- הקאפה התעשייתי זול הרבה יותר מהקנבס היוקרתי. כמו כן, ישנם פערי מחירים בהדפסה על קאפה והקנבס. גם במקרה זה הקאפה זול יותר. הפער עשוי להגיע לכ- 200 שקלים.

השיקול השלישי במספר הינו השיקול האומנותי. שיקול זה הינו מהותי במידה ועוסקים בתחום האמנות. אם מדובר על עבודה פשוטה ניתן לבחור בקאפה אך אם מדובר על עבודה ייחודית שמטרתה להחזיק מעמד במשך שנים, רצוי לבחור בבד הקנבס.

להעניק מתנה יוצאת דופן

לא פשוט למצוא מתנה ייחודית בימינו וסביר להניח שלא פעם שמעתם את המשפט: "אני לא צריך כלום. יש לי הכל". במקום להתלבט,להסתובב בין חנויות הקניון ולחפש אחר מתנה שאינה נדושה, תוכלו לרכוש מתנה שונה מהמתנות הרגילות שכולם מביאים. יש לציין כי מתנה זו מתאימה לכל אירוע- בין אם מדובר על יום הולדת, מסיבת שחרור, מסיבת גיוס, בר מצווה, יום נישואין, יום אהבה או פשוט כי מתחשק לכם להפתיע ולשמח אדם יקר וקרוב. אז מהי המתנה הזו? מייד תגלו.

מעוניינים להגדיל את התמונה?

המתנה הייחודית עליה אנו ממליצים הינה תמונה יפה ומרגשת. תוכלו לבחור בתמונה יפה של אותו האדם, תמונה של שניכם יחד, תמונה שצולמה במאורע ייחודי שנעים להיזכר בו וכו', להגדיל אותה למימדים אשר נראים לכם מתאימים ולהדפיס אותה על קאפה או קנבס. נוסף לתמונה היפה, תוכלו להוסיף הקדשה אישית ומרגשת אשר תוסיף לייחודיות המתנה.

עם סיומו של התהליך תקבלו תמונה נפלאה ברזולוציה גבוהה, בגודל המתאים ובצבעים חדים ומרשימים.כמו כן, תוכלו להדפיס ולהגדיל תמונה עבור ביתכם- תוכלו לתלות את התמונה בסלון, בחדר השינה וכו' או עבור המשרד שלכם.

תוכלו להיות בטוחים כי התוצאה תהיה נפלאה וכי תקבלו מחמאות ותיהנו מתמונה שאין לאף אחד אחר-  באף בית ובשום משרד.

הגדלת התמונה והדפסתה תתבצע על ידי גרפיקאים מוכשרים אשר עובדים בבית דפוס מקצועי ובעל ניסיון. הגרפיקאים ישתמשו בטכנולוגיות הדפסה חדשניות.

שנתחיל בהדפסה ?

המאמר נכתב על ידי מרכז ההעתקות כל משרד המספק גם שירותי הדפסה על קנבס