רכישת מגנטים לעסק, כולם כבר עשו את זה, אסתטיקת מקררים הוא תחום שכולנו כבר שכחנו ממנו לפחות בחלקו החיצוני של המקרר והמגנטים גודשים כל פינה נקייה מהמקרר שלנו, ואפילו כזאת, שכבר גדושה במגנטים ממגנטים שונים המשולבים בדפי חשבון, מבחנים עם ציונים מצטיינים וציורים מצחיקים מהגן.

שלא לדבר על טלפון של פיצה, אינסטלטור וליצן, למקרה, שבאיזה ערב ממש לא יתחשק לכם לבשל, לשחרר סתימה לבד או להפעיל חבורה של ילדים קטנים וצווחניים בגינה…

מגנטים לעסק כי מיתוג זה הכל!

מיתוג באמצעות הדפסת מגנטים, יכול להשפיע באופנים רבים על העסק שלכם, לטוב ולרע. עיצוב מגנטים לעסק הוא תחום רחב מאוד של פעילות שיווקית, כזה הדורש מיקוד ויתר תשומת לב.הדפסת מגנטים לעסקים השטח הקטן בדרך כלל להעברת הרעיון ו/או המסר, שיווק מוצר, שירות או רעיון מסוים חייב לעבור בצורה המדויקת והברורה ביותר מה אתם מייצגים ולא פחות חשוב להתקשר ולהזמין את זה…פרסום שותק, פרסום שבוצע כלאחר יד הוא פרסום שנזרק לאוויר ולא מביא לעסק אותו הוא מייצג את התוצאות הדרושות, חשיפה חיוביות וטלפונים.

חשוב מאוד להימנע מ"הפרסום השותק" וליצור את אותו חלל פרסומי קטן שנכנס אל אותו מגנט, שמעביר את המענה האמיתי על הצורך המידי, באשר הוא.

מגנטים לעסק: כדי שיזכרו אתכם בכל פעם שבא לנשנש…

עסק של מזון? לא משנה איזה סוג של חומרי גלם, מזון, מנות או סוגי מטבחים אתם משווקים, זה ממש לא משנה מהי מנת הדגל שלכם. חשוב מאוד לזכור שכאשר את מוכרים את השירות שלכם, במיוחד בתחום האוכל ועד וכמה האוכל המהיר, אתם לא באמת מוכרים מנה או מנות מהתפריט שלכם אלא את חוויית האכילה והטעם. מגנטים לעסק, במיוחד המגנטים הפרסומיים והשיווקיים, במיוחד אלה המכריזים על כל טוב הפאסט פוד האפשרי. בחברת דפוס גרף אנו דואגים לשים דגש על הפרטים הקטנים ביותר, על מנת ליצור עבורכם את השירות הטוב ביותר, מכל הבחינות.

היכולת שלכם, להעביר את המנה שלכם ואת האוכל שאתם מבשלים ועובדים איתו אל הדמיון של הלקוח, היכולת שלכם, באמצעות תמונה גרפית מושקעת שמעבירה את המסר המדויק לגרום ללקוח שלכם להרגיש ולראות את עצמו לוקח את הביס הראשון מההמבורגר העסיסי/הפיצה שהגבינה שלה נמרחת על הלשון, האוכל הסיני הקריספי והמתקתק – זהו בדיוק מגנט עסקי שעושה את העבודה…

 

מקום טוב להתחכם בו – כל מה שלא עושים בכ.הביקור עושים על המגנט!

כאשר יוצרים או מייצרים מגנט לעסק, ברמת הקונספט, חשוב מאוד לברוח מהבנליות עד כמה שניתן, זה בדיוק המקום, בו אתם יכולים לתת לדמיון שלכם "לרוץ חופשי". אחרי שכולכם כבר מכירים אתכם ומכירים בכם בסביבה הקרובה לפחות, זה הזמן לצאת במסע פרסום מעט יותר אגרסיבי, בבואכם להפיץ את המגנטים, חשבו לפני הכל, כיצד תוכלו למשוך את העין, לגרום לחיוך וליצור תחושות רגשיות מידיות, בהתאם לצורך. בין אם זה צורך של רעב, שופינג או בייביסיטר.