החלפת כרטיסי ביקור, כמוה כלחיצת יד, כרטיס הביקור נותן לאיש השיחה שלך ובמקרים אחרים – לזה שכרטיס הביקור הועבר אליו, מושג בנוגע לעיסוקך ותחומי המומחיות שלך. מיקוד כרטיס הביקור הוא ללא ספק אחד האלמנטים החשובים ביותר מבחינה עסקית במעמד יצירת קשרים בין אישיים, בין אם מדובר בשיתוף פעולה עסקי או מול לקוח פוטנציאלי.

 

עיצוב כרטיסי ביקור – היזהרו מתחכום יתר

 

בעת עיצוב כרטיסי הביקור לעסק שלכם, רבים מבעלי העסקים חוששים מבנליות ו/או יצירת כרטיס ביקור משעמם. האם הבנליות היא הדבר הנכון לחשוש ממנו ולשים עליו את הדגש?עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים האם יתר/עודף תחכום עלול לגרום לנו לנזק? חשוב לדעת שעודף תחכום עשוי להרחיק אתכם מהמטרה, המטרה שלכם היא כמובן להבהיר לאיש השיחה שעומד מולכם דבר או שניים עליהם, ולא פחות חשוב מכך על העסק שלכם. הדגישו בבירור את הפרטים החשובים, את פרטי ההתקשרות אתכם, אתר האינטרנט שלכם, והתחומים המרכזיים המגדירים אתכם, את העסק שלכם, ואתכם כאנשי מקצוע ו/או כבעלי עסק.

ומצד שני….היזהרו מבנליות יתר

 

בנליות ושעמום בכרטיס ביקור, ויתרה מכך, פרט שאמור לייצג ולשווק אתכם ואת החברה שלכם היא תחום שקל מאוד ליפול בו. רבים חושבים שכרטיס הביקור הוא פרט המציג את פרטי ההתקשרות, פרט נכון באופן חלקי. בל לנו לשכוח כי כרטיס הביקור הוא חומר המייצג אותנו כבני אדם פרטיים ועסקיים ומעבירים מידע עמוק הרבה יותר, עוד לפני פרטי ההתקשרות. על אף המיקוד שחשוב ללא ספק בכרטיס הביקור גם טוויסט קטן בעלילה לא יזיק באחת הפינות או הנקודות בכרטיס הביקור. אתם הרי לא רוצים שכרטיס הביקור שלכם יבלע בין ערימות כרטיסי ביקור של עשרות בעלי עסקים אחרים ואפילו מתחרים…

הוסיפו סלוגן שלא יפריע לעיצוב כרטיס הביקור

 

סלוגן, הוא נושא חשוב בתוך המכלול הזה הנקרא "פעילות עסקית" , חשיבות הסלוגן במיוחד לצורך "שיווק כרטיס הביקור שלכם". רוצים שכרטיס הביקור יבלוט בין יתר הכרטיסים?

כרטיסי ביקור מעוצבים

כרטיסי ביקור מעוצבים

עיצוב כרטיס הביקור, מעבר לגרפיקה, הצבעים וסוג הנייר, נסמך גם על הסלוגן, שנקרא בהגה המקצועית "עיצוב טקסטואלי". אז מהו המסר שלכם, ומה אתם רוצים להעביר באמצעות פיסת האינפורמציה הכביכול קטנה והשולית הזאת.

 

כרטיס ביקור ברור לעיתים קרובות חשובות יותר מכרטיס ביקור מעוצב

 

עיצוב כרטיס ביקור שבא על חשבון המשמעות והמיקוד על פרטי השירות, פרטי העסק ופרטיו האישיים של בעל כרטיס הביקור יגרום לכרטיס לאבד מהאפקטיביות המרכזית שלו, והיא להעביר את הנתונים המרכזיים אל מקבל הכרטיס. העדיפו למקד את כרטיס הביקור ואתכם כבעלי מקצוע בשלושה תחומי שירות עיקריים לכל היותר, כדי לאפשר לאדם הקורא אותו הבנה ברורה יותר של המוצר/ים או השירות/ים שאתם מספקים.

למידע נוסף ניתן לפנות לשירותי בית דפוס גרף ונדאג לחזור אליכם בהקדם