אם לפני שניים שלושה עשורים, כל מה שהייתם צריכים לעשות כדי לבלוט על פני המתחרים, שכמעט ולא היו, היה לתלות שלט עם שם העסק מעל פתח העסק, הרי שהיום מדובר בעולם שלם המשלב מדע ואומנות, התחרות קשה ומאתגרת. בכדי לוודא שהשלט שלכם ייראה למרחקים וימשוך תשומת לב, קראו את הכתבה.

הדפסת שלטים לעסק – שילוב של מדע ואומנות

השילוב הייחודי בא לידי ביטוי כבר בתוכן המוצג על גבי השלט, ועד האופן בו הוא מוצג, ובכלל זה כל הפרטים הקטנים שאתם כנראה אינכם מודעים אליהם כלל בהיעדר הידע המקצועי הנדרש, פרטים כדוגמת סוג פונט, גודל פונט, גוונים מדוייקים, שילובי גוונים, מידות ופרופורציות אורך ורוחב, שקיפות, תאורה ועוד שורה של פרמטרים שבסופו של דבר משפיעים על האפקטיביות של השלט.

לצפייה בקטלוג שלטים לעסקים

בחינת המטרות שלשמן נדרש השלט

כדי ליצור את השלט האולטימטיבי, חשוב להבין תחילה את המטרה שלשמה נתלה השלט בפתח העסק, ומטרה זו יכולה להשתנות בהתאם לשם המותג וסוג העסק. מטרות אפשריות לשלט לעסק יכולות להיות: יצירת תדמית (שלט יוקרתי וסולידי לחנות תכשיטים מול שלט צבעוני ותוסס לחנות צעצועים), קיבוע שם העסק ומסרים שיווקיים בתת המודע של העוברים והשבים, הכוונה של עוברים ושבים אל העסק, חיזוק מותג קיים ועוד. באופן טבעי, הדפסת שלטים מקצועית תותאם לצורך הדרוש.

בתוך תהליך עיצוב ובניית השלט חשוב לבחון כל אחת מן המטרות הללו, ולהחליט כיצד כל אחת מהן צריכה לבוא לידי ביטוי בשלב, וכיצד יש להביא אותה לידי ביטוי עבור העסק הספציפי.

התאמת השלט לסביבה ולפעילות העסק עצמו

משתנים נוספים שיש לקחת בחשבון הוא המיקום של העסק, שעות הפעילות שלו וכמובן מאפייני הפעילות העסקית של העסק. כך למשל, בהזמנת שלטים עבור עסק הממוקם באזורי בילוי כדאי לעשות שימוש בתאורה חזקה בשעות הלילה, או לחילופין לבנות את השלט עצמו משילובים של נורות כדוגמת נורות נאון.

שלט הממוקם בקניון או מרכז מסחרי עשוי להיות כפוף למגבלות עיצוב המוכתבות על ידי הקניון עצמו, וגם את הפרמטר הזה יש לקחת בחשבון. יחד עם זאת, אחרי שמבצעים את כל החישובים ולוקחים בחשבון את כל השיקולים חשוב לבצע את עיצוב ובניית השלט על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה.

עיצוב ובנייה מקצועיים בשילוב אלמנטים חדשניים

במסגרת תהליך העיצוב והבנייה, ישלבו אנשי המקצוע המתאימים בדיוק את הגוונים היוצרים את האפקט הנדרש בין שנדרש אפקט סולידי ויוקרתי, ובין נדרש אפקט צבעוני ותוסס. אנשי המקצוע יבחרו בגודל הפונט וסוג הפונט הנדרש עבור כל מילה ומילה, שילובי עיצובי רקע ומסגרת.

אם רוצים להיות ממש יצירתיים ולייצר אפקט יוצא דופן, ניתן להשתמש גם בחומרים וטכניקות חדשניות של תלת מימד, שימוש בחומרים ייחודיים כמו עץ, זכוכית, אלומיניום, פלדת אל חלד וכדומה, וניתן גם לבנות את השלט כשעצם בחירת החומרים, הצורה והצבעים מעבירה מסר שיווקי הקשור לפעילות הליבה של העסק.