הדפסה על חולצות הינו שירות שמשרת צרכים שונים, פרטיים, עסקיים, מוסדיים וארגוניים. אחד הנושאים היותר חשובים בו מטפל הליך ההדפסה הוא נושא המיתוג שרבים אינם מקדישים לו מחשבה שנייה. חשוב  מאוד להבין כי מיתוג , בעיקר בתחום ההדפסה על החולצות נוגע לכולם ומשקף את האמירה והנושא המרכזי שרוצה בעל הארגון להציג, בין אם מדובר במוסד חינוכי, ארגון עסקי ואפילו התארגנות חברתית.

לאילו צרכים נדרש תהליך ההדפסה על חולצות?

להדפסת החולצות קיימים צרכים רבים ושונים, הדפסה כזאת, מומלצת לבעלי ארגונים ועסקים רבים שמעוניינים להוביל את העסק שלהם קדימה. למרות שזה עשוי להישמע מעט תמוה, שינוי קטן כל כך, לכאורה, יכול להביא להשפעה משמעותית ומיידית גם בפנים הארגון ובהמשך גם מחוצה לו כחלק מיצירת מצב של אחידות, אחד הפרמטרים המרכזיים העומדים במרכז העניינים בתחום זה.

הדפסות על חולצות משמשות ארגונים כמו: בתי ספר, תיכונים, עסקים ואפילו צרכים זמניים כמו ימי גיבוש עסקיים, חינוכיים, מוסדיים שונים ואפילו אירועים חברתיים פרטיים כמו, חתונות ומסיבות.

מידע נוסף על שירותי דפוס דיגיטלי

מה בין חולצות מודפסות לקידום העסק

אחידות בעסקים הנותנים שירותים פרונטאליים וגם לאלה שלא יוצרת שינוי מחשבתי אוטומטי מיד לאחר לבישת המדים. במקומות כמו מפעלים למשל, ישנה חשיבות עליונה לשמירה על האחידות. אותה אחידות יותר את התחושה בה הפרט הופך לחלק ממשהו שלם ומרגע לבישת החולצות המודפסות והממותגות ועד לרגע הסרתה ישנו שינוי תודעתי שהופך את העובד/החניך/ החבר בארגון ואפילו איש הסגל לחלק מקבוצה מעבר להיותו אינדיבידואל.

למה לדעתכם, חולצות מודפסות וממותגות הם בין הפרטים הבולטים ביותר במצבים כמו ימי קידום? הצורך החשוב ביותר בימים כאלה הוא ליצור ייחודיות, במיוחד בעת השקת מוצר חדש או קידום מוצר קיים ולבדל אותו על פני היתר, כך גם המשווק מעוניין לבדל את אנשי הקידום שלו מול עוברי האורח ברחוב ובמקרים שונים מאנשי מכירות או קידום אחרים, בימי קידום ואירועי קידום משותפים.

כיצד מתבצע תהליך הדפסה על חולצות והאם הוא ארוך?

תהליך ההדפסה על חולצות משתנה פי הצורך. הדפסה של סמלים מוכרים אינו דורש מאמץ ניכר ומתחיל מסתיים בשניות בודדות. סמלים כמו סמלים של בית ספר, סמלים של ארגונים מוכרים, וכיוצא באלה מתבצעים בתהליך קצר של כמה שניות, תוך הצמדת השבלונה הרלוונטית ומיקומה במכונה.

הנחת החולצה בתוך הקומפרסור או סוג של מכבש  בדרך כלל שמדביק או מטביע את הסמל תוך הפעלת לחץ וחום על הבד במקום הנדרש.

כיום, ניתן לקבל שירות הדפסה איכותי יותר' שאינו מתקלף באמצעות מכשור מתקדם כמו מדפסות לייזר שיוצרות מראה אחיד וחלק על הבד.

דוגמאות או אפליקציות, כמו ציורים, סיסמאות וכתובות, אינן מתבצעות בכל מקום ו דורשות עבודה גראפית מורכבת  יותר. על הלקוח להעביר את הגרפיקה הנדרשת אל המחשב של נותן השירות שמייצר מהתמונה או הכתובת שבלונה מיוחדת אשר נוצר על ידי מכשור מיוחד שמייצר את השבלונה על פי ההנחיות שניתנות על ידי תוכנה מיוחדת במחשב.

לאחר יצירת השבלונה ו/או השקף, מתבצע אותו תהליך של הטבעה או הדפסה באמצעות הדבקה או שימוש במדפסת לייזר, אותה מדפסת לייזר שאנו מכירים אשר מדפיסה גם על נייר…

האם קיימים בדים שונים ומהו הבד המומלץ ביותר להדפסה?

כן, ניתן להדפיס על סוגים שונים של בדים, בכללם: משי, פשתן, כותנה, פוליאסטר ועוד. מומלץ לבחור בבדים איכותיים כמו משי או כותנה.

המאמר נכתב בחסות – אינפוגרף – ייבוא ושיווק נייר A4 למדפסת