שילוט חוצות דיגיטלי לוכד את העין מרחוק, מסקרן ומוגדר על ידי חברות ועסקים רבים כאחד האמצעים האפקטיביים ביותר לפרסום מוצרים, שירותים ועסקים שונים לקהל הרחב.

שילוט חוצות – נוהגים ומסתכלים

 

נהיגה בכבישי בישראל חושפת את נהגי הרכבים לשלטי חוצות אטרקטיביים מאוד מהם לא ניתן להתעלם. לכן, היתרון הראשון והמרכזי ביותר של אמצעי פרסום זה הוא בכך שהוא יכול להשפיע לטובה על רמת המכירות של החברה המפרסמת ומספר לקוחותיה. המאפיינים העיקריים של שלטי חוצות באים לידי ביטוי בגודל שלהם, עיצוב אטרקטיבי של אותיות תלת מימד ובמקומות בולטים. נכון להיום שילוט חוצות דיגיטלי הוא אחד מהאמצעים הנפוצים ביותר בעולם השיווק והפרסום.

מהו שילוט דיגיטלי?

 

שילוט חוצות דיגיטלי מייצג את המגמה העכשווית של עולם השיווק והפרסום. בשונה מהדפסת שלטים שנשארת קבועה, כאן מדובר על שילוט שמאפשר ניצול יעיל ביותר של השלט ותוכנו וזאת על ידי שליטה בתכנים בצורה דינאמית והתאמת אותו מסר בו מעוניינים בצורה הטובה ביותר בכל נקודת זמן ולכל קהל יעד. ניתן לתכנת את התוכן הדיגיטלי מראש ולשלוט על התכנים והתחלופה שלהם. ניתן להשתמש בשילוט למסר שונה בבוקר, צהריים ובערב וזאת בהתאם לקהל היעד אליו מעוניינים לפנות. אין זה מקרי שמדי שנה יותר ויותר חברות משתמשות בשלטי חוצות דיגיטליים, הרושם הוויזואלי ששילוט זה יוצר חזק מאוד והפרסום אפקטיבי מאוד.

למידע אודות שירותים נוספים, פנו לשירותינו, בית דפוס גרף, ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

עיצוב שלטים דיגיטליים

 

תפקיד העיצוב בעולם השילוט הדיגיטלי הוא תפקיד חשוב מאוד ורבים טוענים כי מדובר על שחקן מרכזי בהעברת המסר שעל השלט לקהל הרחב. המעצב הוא זה שאחראי על הצבעים הבוהקים והאטרקטיביים של התכנים שכן איש מקצוע זה מודע לעובדה ששלטי חוצות דיגיטליים חייבים לפרסום צבעוניות ולמשוך תשומת לב. הם חייבים לשדר שמחה וחיוביות וזאת על מנת שהקהל ייהנה להסתכל עליהם ויפנים את המסר על השילוט. המעצב תמיד יענה על השאלות מיהו קהל היעד, כיצד ניתן להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר, איך גורמים לקהל היעד לרצות להתבונן שוב על השלט ועוד. בנוסף, המומחה בתחום עיצוב שלטים דיגיטליים תמיד ייקח בחשבון את גודל השלט, הרמה האפקטיבית ביותר של תאורת השלט ותדירות תחלופת התכנים הרצויה ללקוח והאפקטיבית ביותר לקהל היעד.

היתרונות של שילוט חוצות

 

  • קהל יעד רחב – ניתן לייעד שילוט חוצות דיגיטלי לכל קהל יעד בו מעוניינים.
  • מסר – שילוט שמציג פרסום חוצות מצליח להעביר את אותו מסר ממוקד בו מעוניינים.
  • שיפור ברמת המכירות – שילוט חוצות דיגיטלי נראה לעין מרחוק ותמיד לוכד את תשומת ליבו של הנהג או אותו אדם שעובר לידו. זו הסיבה שפעמים רבות הוא מוביל לשיפור משמעותי ברמת המכירות.

לסיכום, נכון לשנים האחרונות קיימת ירידת מחירים משמעותית בשוק השילוט הדיגיטלי וזאת בהשוואה אל שנים קודמות, היעילות האנרגטית של המסכים השתפרה ומאפשרת צריכת חשמל נמוכה וסוג זה של שילוט הוא האפקטיבי ביותר לפרסום מסרים, מוצרים ושירותים שונים.