עיצוב לוגו מקצועי, בו הושקעו מחשבה יצירתית של הגרפיקאי וידע מקצועי של איש השיווק, הוא הבסיס להצלחה של כל עסק. עם לוגו מקצועי אפשר למתג את העסק בצורה נכונה, תוך עמידה בתחרות, פנייה לקהל היעד הנכון ורכישת אמונו. בימינו, אמון הלקוחות הוא מצרך נדיר, אך הוא זה שמאפשר לעסק לשגשג לאורך זמן, ולכן אין לוותר עליו. על ידי עיצוב לוגו נכון תוכלו להעניק ללקוח את הביטחון שלו בכם, לו אתם כל כך משתוקקים. הדבר אפשרי אם פונים לחברת גרפיקה בעלת מוניטין; ההשקעה בתדמית תשתלם לכם ותמיד, תמשוך לעסק עוד ועוד לקוחות.

מהו לוגו עסקי?

 

לפני שנבין מהו לוגו עסקי ולמי הוא מיועד, חשוב שנזכור כי עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק, ומאוד מומלץ להצטייד בו בתחילת הפעילות העסקית – זאת כדי ליצור תדמית חיובית ורצינית לעסק מהצעד הראשון. לוגו עסקי מיועד הן לעסקים גדולים, לחברות ענק ולמוסדות ציבור, והן לעסקים קטנים של פרילנס אחד. חשוב שלעסק יהיה סמל בולט וייחודי, שיבליט אותו על פני המתחרים, יעביר את התחושות הנכונות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, יעניק ביטחון והזדהות והכי חשוב – יתרום להפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. לוגו הוא זה שיופיע על גבי הניירת העסקית, ישולב באתר האינטרנט, יופיע על המוצרים וכן הלאה.

עיצוב לוגו

כיצד מעצבים לוגו?

 

עיצוב לוגו הוא הליך מורכב, והוא דורש יצירתיות לצד ידע שיווקי מעמיק. חשוב שהגרפיקאי ייקח בחשבון מספר גורמים שמרכיבים בסופו של דבר את הלוגו המושלם. הנה כמה דוגמאות:

  • פשטות – לוגו חייב להיות לא מורכב מידי, ועם זאת עליו לכלול את כל האלמנטים הגרפיים הרלוונטיים. למשל, הלוגו של חברת סלקום הוא כוכב סגול. זה מספיק כדי להזכיר ללקוחות פוטנציאליים במי מדובר ומה הוא משדר, ולא צריך יותר מזה.
  • עומס – חשוב מאוד להימנע מהצפה גרפית שרק מבלבלת את הלקוח ויוצרת דיסוננס, ויותר מכך – אינה ממוקדת בקהל היעד.
  • צבע – חשוב להימנע מעומס בצבעים, היוצר חוסר ביטחון אצל הלקוח. בחירת הצבע הנכון ללוגו היא קריטית, ומשפיעה אפילו על תת המודע של הלקוח.
  • פונט – גם לבחירת הפונט ישנה משמעות עצומה ביצירת התדמית של העסק. פונט מסולסל, למשל, ירמז לרוב על משהו עתיק, ואילו פונט רשמי יצביע על רצינות גבוהה.
  • תצוגה מקדימה – הגרפיקאי חייב לבדוק כיצד יעבור הלוגו בפקס וייראה על גבי מסמכים.

שימושים ללוגו

 

הלוגו ישמש אתכם בצורות רבות. הוא יופיע על הניירת הרשמית של החברה שלכם, בשילוט המשרדי, על אמצעי שיווק שונים, על כרטיסי ביקור ועוד. בגלל השימושים הרבים של הלוגו, חשוב להתייחס לנושא עיצוב הלוגו ברצינות הראויה.

עיצוב לוגו – השם שלכם

 

ההמלצה הטובה ביותר לכל מי שמחפש שירות עיצוב לוגו, לפנות אך ורק לחברה בעלת מוניטין עליה קיבלתם המלצות, חברה בסדר גודל של בית דפוס גרף. היכנסו לאתר האינטרנט של החברה, והתרשמו מעבודותיה הקודמות. והכי חשוב – לעולם אל תתפתו למי שמציע לכם מחירים נמוכים מדי. זהו השם שלכם, ומראה הלוגו הוא קריטי להצלחה./