קידום עסקים, מתחיל בראש ובראשונה מבפנים, היכולת ליצור יחצ פנים ארגוני לא חייבת להתחיל בסכומי עתק והשקעת תקציבית בחברות פרסום.הדפסה איכותית על קאפה עסקים רבים עובדים לקדם נושאים רבים ולא רק יח"צניים, באמצעות פרסומת מודפסת. הקאפה הוא חומר העשוי מפלסטיק מוקצף אשר מבליט את האמירה ואת השורה התחתונה ובעת פיתוח נכון של הנושא המרכזי יכול להשפיע באופן משמעותי יותר על המושא ( העובדים, העובדים הפוטנציאליים, האורחים וכיוצא באלה)

הקאפה, הוא חומר קשיח אך גמיש המאפשר עבודה ועיצוב ברמת גימור גבוהה במיוחד, בשונה מנייר רגיל או כרומו ועל כן מביא לתשומת לב מיידית אל הנאמר, עוד לפני שהטקסט נקלט בשדה הראייה

עיצוב ברושורים ועלונים במיתוג אישי גבוה

עיצוב ברושורים ועלונים באמצעות הדפסה על קאפה מיוחדת, היא פעולה יקרה יחסית. חומרי פרסום מעוצבים ומיוצרים בדרך כלל על גבי נייר, לכל היות נייר כרומו. חומר פרסומי המופץ באמצעות קאפה הוא נדיר יחסית, ומהווה מיתוג ברמה גבוהה במיוחד. חומר פרסומי מקאפה יהיה מצומצם יחסי, שייעודו יהיה קבוצתי ולא פרטני, כמו חומרי הפרסום הקלאסיים, אבל יש לזכור כי זהו תהליך מיתוג ברמה גבוהה במיוחד. חומרי פרסום כאלה יהוו הדגמה ואב טיפוס מעניין לעלונים וברושורים המופצי בתפוצה רחבה יותר, אב טיפוס עליו נדבר בהמשך.

שלטים ופרסומות פנים ארגוניות – יח"צ פנים ארגוני מוביל

שלטים ופרסומות פנים ארגוניות, נערכות יותר ויותר על חומרים קשיחים ודו מימדים כמו קאפה. ידיעות וחדשות מיוחדות, פרויקטים מיוחדים, הודעות לציבור העובדים או הכרזה על תחרות מחלקתית בעבודה, יפורסמו בדרך כלל על חומרי גלם אשר יבליטו את חשיבותם. הקאפה, תעשה זאת באופן אפקטיבי במיוחד. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש חומר זה כחלק מפרסום ידיעות הוא בצורך המיידי לחוש, למשש ולבחון את התוכן והגרפיקה באופן מיידי. העמידות של הקאפה כנגד לכלוך וטביעות אצבע, מביאות גם הן את חומר הגלם הזה לרמת ביקוש גבוהה במיוחד בקרב ארגונים, גדולים וקטנים כאחד.

שלטים בדבר פרס מחלקתי, תחרות מחלקתית, עובד מצטיין ופרויקטים שונים שחשיבותם בקרב החברה עולה אירועי היומיום השוטפים יפורסמו בדרך כלל, על חומרי גלם ולוחות העשויות מקאפה ו/או פוליאתילן.

תערוכות וכנסים – מיצגים דו ממדיים לפרזנטציה מרשימה

פרזנטציה בתערוכות וכנסים, במיוחד כאשר אתם חלק מכמה ביטנים, מפרסמים או מציגים, דורשת נראות ובולטות משלהם. הדפסה על קאפה מחירים ללא תחרותמשיכת מוקד תשומת החב במקום הומה הדם כמו כנסים עסקיים, מתחילים בגרפיקה והאילוסטרציה של המיצג. הצגת אב טיפוס או חומרים על חומרים שאינם "פושטיים", כמו הקאפה, שכיחים במיוחד בכנסים מהסגנון הזה, כאשר הם משמשים הסבר גרפי והסבר כתוב.

 שילוט והוראות בטיחות בולט במשרדים

הוראות בטיחות, הוראות כנגד הטרדה מינית, הודעות חשובות ונהלים, יובלטו גם הן באמצעות חומרי גלם קשיחים, כדי למשוך את מוקד תשומת הלב, במיוחד בפעמים הראשונות לחשיפה אליהם.

חומרי פרסום, העשויים ברזולוציה גבוה יותר מושכים את תשומת ליבם של הנחשפים אליהם באופן ניכר, ביחס לחומרי פרסום המיוצרים במרקמים חד ממדיים שונים.

צרו קשר עם דפוס גרף חולון לקבלת מידע נוסף אודות הנושא