מחפשים דרך זולה וקלה, להתחיל את המיתוג החדש של השירות או המוצר שלכם? רוצים ליצור סקרנות וציפייה ממבצע/הגרלה או רעיון חדש, שעתיד לצאת בקרוב לשוק? חברות לא מעטות, אשר ביססו את שמן בשוק מוצרי הצריכה והשירותים, הבינו מזמן שכדי לגרות את הצרכן למוצר חדש או קונספט חדש, לא תמיד יש צורך בתקציבי עתק על פרסום אגרסיבי. חברת דפוס גרף יכולה לספק לכם שירות הדפסת מדבקות לעסקים – מפתיע, יעיל ובמחיר משתלם.

מוצר פשוט, כמו מדבקה לעסקים, על גבי מוצרים ופריטים טכנולוגיים, כאשר היא מנוצלת באופן המדויק ומחושב, יכולה לתת פוש רציני לקידום המכירות שלכם.

מדבקות לעסקים

הדפסת מדבקות לעסקים

אבל איך…? שיווק באמצעות מילה, סמל מוכר, לוגו או גרפיקה שהוטמעה בזיכרון הצרכני היא אחת הדרכים באמצעותה עושות שימוש רוב החברות המובילות. השיווק החד ממדי עשוי להועיל לכם יותר מכל מסע פרסום – השתמשו בו בחכמה…

מדבקות לעסקים – מעוצבות למוצרים ואריזות

מוצרים קיימים, הנמכרים ברשתות שיווק או ברשתות היצרן/המשווק המקורי עצמו, כמו סופרים או מרכזי שירות של מכשירים סלולאריים למשל יאופיינו באריזות ממותגות וקונספט ספציפי למוצר עצמו. אנשי שיווק ופרסום ינצלו בדרך כלל מוצרים מבוקשים על מנת לקדם מוצרים אחרים, חדשים או קיימים, באמצעות אלמנט פשוט כמו מדבקה, בנוסף ולעיתים אפילו במקביל או לקראת פרסום ושיווק אגרסיביים יותר. העצמת הציפייה, על ידי מדבקה מאפיינת מותגים ושמות גדולים בעולם הצרכנות.

לדוגמא: מדבקה עם המילה "מבצע" על כל היבטיה ואפשרויותיה תמשוך את העין של הלקוח הממוצע. המילה "חינם" על מדבקה בולטת, תעשה את אותה פעולה גם היא. המילה :"בקרוב" או "חדש" תתאים ללקוחות שכבר קנו את המוצר להתכונן לקראת מוצר חדש, אריזה חדשה או קונספט חדש של אותו מוצר. "הגרלה ופרסים שווים", הוא ביטוי שקשה מאוד להתעלם מהם. היכולת לנתח את פסיכולוגיית הצרכן, ולהביא אותו לגירוי וסקרנות, דורשת מילה אחת בלבד!

הדפסות מדבקות לעסקים בשיטה הדיגיטלית

בכל הקשור בתחום הדפסת מדבקות חשוב מאוד לשים לב, לאיכות המדבקה לפני שמזמינים כמות גדולה, כאשר אתם מחפשים ספק מדבקות, חשוב מאוד לבקש דוגמיות ודוגמאות לעבודות שעשה ו"לנסות אותן בבית". לא פחות חשוב לראות סוגי גרפיקה ואפשרויות גרפיות של אותו ספק, היכולת לקבל שני שירותים מאותו ספק במחיר ואיכות משתלמים, עשויה להיות כדאית מאוד במצבים, בהם אתם זקוקים לכמות מדבקות גדולה עם עיצוב ספציפי כבר אתמול…

 

מדבקות למיתוג מוצרים חדשים או עסקים חדשים

היכולת לגרות את הלקוח/הצרכן/הקניין , לשירות חדש או מוצר חדש העתיד לצאת דורשת נקיטת שלבים מדויקים, לפני או במקביל למסע פרסום חשוב מאוד למתג וליצור ציפיה מוקדמת למוצר החדש באופן מרומז במיוחד אם אתם יוצאים עם פרומואים וטריגרים, באמצעים אחרים, כמו, תקשורת או שלטי חוצות, חשוב מאוד ששני היבטי הפרסום יחפפו אחד את השני ובמיוחד שמדבקת הטריגר תתאים את עצמה לפרסומים הגדולים, ולא תקדים אותם מבחינת מתן המידע הסופי. ביטוים כמו :"בקרוב", "אריזה חדשה", "התכוננו לשינוי מפתיע" או ל "שחקן חיזוק חדש", יראו שמשהו חדש מתרחש מתחת לפני השטח.

מעניין מה זה יהיה…