עם המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות של השיווק בהצלחת העסק ולעובדה כי מסרים ויזואליים עוברים טוב יותר, מתגברת הנחיצות של פתרונות מעוצבים כגון: ברושורים, פרוספקטים או פולדרים. על מנת שתוכלו להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה הטובה והיפה ביותר, הכנו עבורכם קצת מידע בנושא.
עיצוב והדפסת פולדר
פולדר או בשמו העברי אוגדן, הוא תיקיה המשולבת עם כריכה, תיקיה זו נועדה לאגד בתוכה ניירת שכוללת את המידע אותו תרצו להציג לגבי החברה שלכם. כאשר אתם מעצבים פולדר, בשער של הפולדר יופיע הלוגו של החברה, פרטי התקשרות וכתובת אתר אינטרנט.
כאשר אתם הולכים לפגישות עסקיות, במהלך הפגישה או בסופה אתם מעבירים פולדר שמאגד בתוכו את הניירת והמסרים העסקיים שברצונכם להעביר הלאה. מומלץ כי תשקיעו מחשבה ותבנו פולדר יצירתי ומושך ויזואלית, כזה שמושך אנשים לצלול אל תוך המסרים שלכם. מומלץ כי תפנו לבית דפוס מקצועי ומנוסה, בבית הדפוס תמצאו מעצב/ת גרפי/ת מקצועי/ת לתכנון ושיפור העיצוב.
את עיצוב הפולדר תוכלו לבנות במגוון רחב של צורות, יש פולדרים עם 2 כיסים, יש כאלו עם כיס אחד ואף כאלה עם חריץ המותאם לכרטיס ביקור או עם כיס מיוחד בו תוכלו להכניס את הדיסק שלכם. המגוון הרחב של אפשרויות עיצוב הפולדר מאפשר לכם לעצב פולדר בצורה של קלסר ובמגוון גדלים וצורות.
עיצוב פולדר בצורה יפה ומושכת הוא פעולה המצריכה מקצועיות וניסיון, לכן מומלץ מאוד כי תפנו לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בעיצוב פולדר, כך תיהנו מפולדר שמאפשר לכם להעביר את המסרים השיווקיים בצורה הטובה ביותר.
לתכנון או עיצוב פולדר, פנו אלינו בבית דפוס גרף
עיצוב והדפסת ברושור
ברושור או בשמו הנוסף, עלון, הוא אחד מאמצעי הפרסום והשיווק הטובים ביותר. הברושור מאפשר להעביר את המסר המרכזי של העסק בצורה נעימה ומושכת לעין. אם ברצונכם ליהנות מברושור פונקציונאלי, יש צורך להבין לאיזו מטרה הוא נועד, האם הוא נועד להעביר מידע על המוצר, האם הוא נועד למיתוג או למטרת שיווק ישיר. לאחר שהחלטתם למה נועד הברושור, תוכלו להתקדם ולהכניס את המסרים המתאימים אליהם תתאימו עיצוב יפה המותאם למסרים העסקיים שלכם.
המבנה המומלץ לברושור כולל את הדברים הבאים: כותרת מתאימה ומסר מרכזי של העסק, מידע המתייחס ליתרונות המרכזיים של השירותים שלכם, הוכחות וטיעונים שמחזקים את היתרון העסקי שלכם, הנעה לפעולה ופרטי התקשרות של העסק.
לאחר שהחלטתם על מבנה הפולדר, מומלץ כי בעיצוב הברושור תהיו ייחודיים ויצירתיים. היעזרו במעצב גרפי מנוסה ובחרו בצבעים מושכים שתופסים את העין ומאפיינים את המותג שלכם. יחד עם הצבעים המתאימים, הקפידו על בחירה בגופנים נוחים לקריאה. בעיצוב הברושור שלבו תרשימים ותמונות, הדבר תופס את העין ומספק מידע שלעיתים מעביר את המסר טוב יותר ממילים.
במידה ותשקיעו בעיצוב ייחודי שכולל מסרים שיווקיים ברורים ומושכים, תוכלו ליהנות מאמצעי פרסום איכותי ומעניין.
אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה לגבי הדפסת ברושורים
עיצוב והדפסת פרוספקט
פרוספקט הינו דף מידע תמציתי שבאמצעותו ניתן להעביר מידע אודות השירותים המרכזיים של העסק, יתרונות וכו'. לעיצוב של פרוספקט חשיבות רבה, כיוון שמדובר במוצר שכולל את המסרים הכי חשובים. השקיעו בעיצוב ייחודי שימשוך את עינם של הקוראים, כך המסר שלכם יקבל במה ויחלחל למקומות הנכונים.
את הפרוספקט ניתן לשלב עם הפולדר ולהגיש אותו בצורה מסודרת במהלך הפגישות העסקיות שאתם מקיימים, כך אנשים יוכלו להתרשם מהשירותים שלכם בצורה נעימה אשר מעידה רבות על העסק שלכם.
בית דפוס גרף מתמחה בעיצוב / הדפסת פרוספקטים
פרוסקפטים, פולדרים וברושורים – חבילת שיווק כוללת
שילוב של פרוספקט, פולדר וברושור בחבילה אחת יאפשר לכם להתאים את כל הפרטים בצורה מושלמת ובעיצוב תואם. כך תוכלו לשווק את העסק בכנסים או אפילו אצלכם במשרד בצורה יעילה ונוחה ללקוח הפוטנציאלי.
לסיום, אם ברצונכם להעביר את המסרים העסקיים שלכם בצורה הטובה ביותר, השקיעו בפולדרים, פרוספקטים וברושורים מעוצבים. במידה ותשקיעו בעיצוב ייחודי ובמסרים מושכים לעין, המסר יעבור בצורה הטובה והמושכת ביותר.