נובמבר 2020
202 צפייות

מדבקות מעוצבות על פי התאמה יכולות לשדרג לכם את הבית. הדלת נפגעה? אין צורך לקנות דלת חדשה או לצבוע אותה, אפשר לעשות שימוש במדבקות מעוצבות. המאמר יעסוק בשימוש במגוון מדבקות לבית ולמשרד.

השימוש במדבקות בעיצוב אישי

מדבקות מעוצבות באופן אישי יכולות לעשות שינוי משמעותי בחפצים שונים. הן מעצבות את החפץ מחדש וגורמות לו לשייכות ולמשמעות. ניתן לעשות הדפסה על מוצרים וריהוט כמו, ספלים, שולחנות, מחשבים, מגירות, תיקיות ועוד. אפשר גם לעצב מדבקות על מוצרים ולהעניק אותם במתנה לאהובים עליכם. אם יש לכם משרד תוכלו להדפיס מדבקות לעסק עם שמו והלוגו שלו על מוצרים ולהעניק ללקוחות כמתנות שיווקיות. המדבקות הללו יציבות וחזקות, עמידות אף במדיח כלים וניתן לעצב אותם על חומרים שונים כמו: עץ, פלסטיק, עור, בד וכד'. התוצאה היא מדבקה מקורית בעיצוב אישי שאין לאף אחד אחר ולכן היא ייחודית ומרשימה.

עיצוב מחדש בדלתות פנים

בא לכם לחדש את הבית או המשרד? תוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות באמצעות מדבקות לדלת. במקרים רבים דלתות פנים נוטות להישחק כתוצאה מבלאי. הן גם עלולות להיפגע מטריקות חוזרות ונשנות ולקבל בקעים וסדקים שיש להסתיר. במקום להשקיע בעלויות של דלת חדשה או לצבוע אותה בצבע שידהה במשך הזמן, עדיף להשקיע במדבקות מעוצבות ולשדרג אותה. המדבקות לא רק משדרגות את דלתות הפנים אלא מעצבות אותן מחדש וכך משפיעות על כל עיצוב חלל הבית או המשרד. 

כיצד בוחרים מדבקות לעיצוב מחודש?

כשבוחרים מדבקות לעיצוב הדלתות חשוב לדעת את המידות שלהן ביחס למידת המדבקות. לאחר מכן חשוב לבחור בעיצוב עוקב עם אלמנט חוזר או מתמשך כדי שהדלתות יהיו תואמות. בחדר הילדים אפשר יותר להתפרע ולבחור ביחד עם הילדים מה שמתאים להם. בניגוד לכך, במשרדים הבחירה צריכה להיות סולידית ומותאמת לאופי המשרד. כמו כן, העיצוב יכול להיות רק בפינות או בהדבקה חופשית על כל פני הדלת. היתרון של המדבקות הוא שהן קלות להסרה ולא משאירות סימנים וכך ניתן לשנות מדי תקופה את העיצוב ולגוון. כך תשמרו על דלתות אסתטיות ונעימות למראה.

מדבקות משנות אווירה ותחושה

במשרדים רבים עם רוח צעירה נוהגים להדפיס מדבקות ולעצב גם את הקירות. למשל, בפינת הקפה ניתן לעצב באותיות גדולות ובפונט מגניב "זמן קפה" ולשדרג את הפינה. כך לעובדים תהיה פינה חמה ומושקעת להירגע בהפסקה שלהם. ישנן גם מדבקות עם משפטי השראה המתאימות למשרדים ולבית. חשבו על משפט המאפיין אתכם או את העסק ועצבו אותו על הקיר. מעוניינים לרענן את המטבח? בחרו במדבקות לאריחי הקרמיקה שיעשו את השינוי. גם מדבקות לארונות הבגדים, לזכוכיות וחלונות יכולות להיות קומפקטיות, להסתיר פגמים ולהותיר רושם רב. לסיכום, מדבקות מעוצבות משפצות את הבית ללא הוצאות משמעותיות.

בית דפוס - גרף
שתף עמוד