פברואר 2022
103 צפייות

למרות שהעולם שלנו מתקדם לפורמט דיגיטלי, עדיין אנו נדרשים להדפיס דברים. כמו כן, גם אם יש לכם מדפסת ביתית מקצועית ואיכותית, הרי שזו לא תספק לכם רמת איכות וגם גימור של מדפסת תעשייתית. בדיוק בגלל הסיבות הללו, סביר להניח שתצטרכו להיעזר בשירותיו של בית דפוס מקצועי. כאן נציין ונחדד שבוודאי שיש צורך במדפסת ביתית או במדפסת למשרד ואין ספק שיש לכך לא מעט יתרונות כמו, תחזוקה קלה ופשוטה, התעסקות מינימאלית, נגישות ונוחות. המדפסות הבסיסיות הללו שניתן למצוא בכל בית או משרד, יענו על צרכים בסיסיים ויומיומיים כמו, הדפסת מסמכים, מכתבים, תקשורת בין משרדים ועוד. מה שכן, אם יש לכם צורך בהדפסות גדולות בגדלים לא סטנדרטיים, אז יהיה עליכם לפנות לבית הדפוס.

מתי תתקלו בצורך להגיע לבית דפוס?

יש כל מיני אפשרויות כמו:

-אתם צריכים להדפיס כתבי יד, עבודות אקדמיות, עבודות סמינריון וכו'. תסכימו איתנו שמדפסת ביתית פשוטה לא יכולה להדפיס עשרות או מאות עמודים ברצף. לכן, מומלץ להגיע לבית הדפוס בו משתמשים במדפסת תעשייתית שיכולה להדפיס כמויות גדולות בזמן קצר. כל זאת בצורה יעילה, מהירה וחסכונית.

-אתם צריכים להדפיס הזמנות לחתונה, גלויות פרסומיות, תפריטים וכו'. כל אלה דורשים שימוש בנייר מיוחד בעובי שונה ובגודל שונה. מדפסת ביתית או משרדית לא נועדה על מנת להכיל דפים עבים. על כן, העדיפות היא לבצע את ההדפסה בבית הדפוס.

-אתם צריכים להדפיס בצבע. דיו צבעוני עולה יקר יותר מדיו שחור ורוב הסיכויים שהמדפסת שלכם לא מדפיסה בצבע כי אין לכם צורך במסמכים צבעוניים. מה שכן, אם בכל זאת אתם צריכים להדפיס בצבע, אז תוכלו לגשת ישירות לבית הדפוס בו משתמשים בדיו צבעוני וגם איכותי ולבצע את ההדפסה. אגב, הדבר עדיף עבורכם, שכן גם אם היו לכם ראשי דיו צבעוניים, סביר להניח שאלו היו מתייבשים וכבר לא שמישים וכך לא היה ניתן לבצע את ההדפסות. חסכו את ההתעסקות והעלויות ותגיעו ישירות לבית הדפוס.

-אם צריכים להדפיס גדלים לא סטנדרטיים. מה הכוונה? נניח שעיצבתם פוסט או כרטיסיות, אתם לא תוכלו להדפיס אותם במדפסת הביתית או המשרדית ועל כן, יש להגיע לבית הדפוס. אתם תוכלו לבחור כל גודל וגם החיתוך יעשה במקום. 

שורה תחתונה

אין ספק שכאשר ההדפסה היא מקצועית, איכות התוצרים תהיה גבוהה. על כן, אם מדובר על הדפסות שהן לא הדפסות פשוטות, נמליץ לכם לגשת לבית הדפוס. בדקו שיש המלצות (ניתן לקרוא אותן בכרטיס העסק המופיע בגוגל, ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט של בית הדפוס) ושיש לו דירוג גבוה וכמו כן בדקו גם את המחיר. יש המון בתי דפוס בארץ ויש תחרות גדולה ועל כן, המחירים עשויים להשתנות מבית דפוס אחד לאחר. שיהיה בהצלחה!

 
שתף עמוד