דצמבר 2021
68 צפייות

אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור בני משפחה, חברים ומכרים של זוג אשר עומד להתחתן, מתרחש הרבה לפני החתונה עצמה. מדובר על הרגע בו הם מקבלים את ההזמנה לחתונה בדואר או במייל. במובנים מסוימים, זה הרגע בו האירוע הופך להיות רשמי. נכון שהוא עדיין יכול להתבטל, אך ברגע שהזוג שולח הזמנות, הכל הופך להיות הרבה יותר רשמי ומדויק.

היום, להבדיל מבעבר, הרבה יותר קל לעצב הזמנות לחתונה באופן אישי. בזכות האינטרנט והכלים השונים שאפשר למצוא דרכו, אנחנו יכולים לעצב הזמנות בצורה מיוחדת ומרשימה, ואנחנו יכולים לעשות את זה באופן אישי שיאפיין אותנו כזוג וכן את המסר שאנחנו רוצים להעביר.

כיצד נרצה לעצב את ההזמנות שלנו לחתונה

יותר ויותר זוגות בוחרים לעצב הזמנות בסגנון אישי, על פי מאפיינים ספציפיים, ייחודיים להם. חלק מאותם מאפיינים קשורים לעובדה שהם בוחרים להציב בהזמנה, תמונה או איור שלהם, כמו כן, הם משלבים בהזמנה אלמנטים ויזואליים אישים אחרים, למשל, ישנם זוגות שבוחרים לצלם את חיות המחמד שלהם ולשים אותם גם בהזמנה.

גם לכיתוב על ההזמנה יש משמעות. למשל, כל הפרטים הרלוונטיים אודות מועד האירוע, וכן אודות המקום בו הוא נערך, יכול להופיע עם כיתוב כזה או אחר. צריך לציין כאן, נניח והאירוע נערך במסגרת גן אירועים בשרון אורבני, אז אפשר שהעיצוב של ההזמנה בכלל וכן הכיתוב עליה, יתאפיין בסגנון אורבני שמתאים למקום בו החתונה נערכת וכן לקונספט שלה.

בכלל אופי החתונה, הקונספט וכן המקום בו בוחרים לערוך אותה, דוגמא גן אירועים בשרון אורבני, יכול להשפיע כך או אחרת על סגנון החתונה אך גם על ההזמנות. אפשר לייצר קשר ישיר בין השניים, על מנת שהכל יתחבר לסגנון אחד.

מה חשוב שההזמנה תכיל

מעבר לתמונות אישיות או פרטי התקשרות אל בני הזוג או אל הוריהם לצורך אישור הזמנה, וכמובן כל הפרטים אודות האירוע, היכן הוא נערך, באיזה מועד ובאיזו שעה הוא מתחיל, אזי צריך שההזמנה תכיל פרטים נוספים רלוונטיים עבור המוזמנים.

למשל, אם האירוע נערך במסגרת גן אירועים בשרון אורבני או בכל מקום אחר, רצוי ונכון שתהיה מפה אשר יהיה ניתן להשתמש בה בשביל לדעת כיצד להגיע אל המקום בצורה פשוטה. מעבר לכך, יש לציין את לוח הזמנים של האירוע. זאת בשביל שהאורחים ידעו, מתי קבלת הפנים, מתי הטקס, הארוחה וכל דבר אחר.

אפשר גם שההזמנה תספק מידע נוסף, בין אם זה על תחבורה ציבורית למקום, אם האירוע כולל אטרקציות ייחודיות (דוגמא בריכה) אשר האורחים יכולים להשתמש בהן ועוד. מדובר על דברים שלכאורה נראים חסרי משמעות, אך הם יכולים להיות מאוד חשובים אם רוצים לארגן אירוע ברמה גבוהה, מסודר, ולספק לאורחים את כל המידע שהם צריכים.

 

 

הדפסה על כוסות
שתף עמוד