לקראת עונת החתונות –
      

על חוף הים, עם בקבוק שמפניה ותותים בצד, לקול צלילי הכינור שמתנגנים בעדינות ברקע, כשמול העיניים מתרחשת תמונת נוף אותה היה צריך למסגר. השקיעה והגלים מתמזגים פתאום לקו אחד מלא בצבעים יפיפיים. הבחור כרע ברך, שלף מתוך הכיס טבעת יהלום ושאל בקול מלא התרגשות "התנשאי לי?"

האמת שכל הצעת נישואין, ולא משנה כיצד היא נעשתה, היכן או באילו מילים בדיוק נאמרה, מרגשת מאוד. העובדה כי זוג אוהבים בוחר להמשיך לחיות את חייו יחד, מתוך רגשות גדולים וכנים של אהבה, שותפות ורצון להקים יחד משפחה, יכולה להביא לאושר הכי גדול בחיינו. כמה נכתב על אהבה, כמה שירים, כמה ספרים. כולם מנסים לגלות את סוד קסמה הפשוט, העדין, העוצמתי והיפהפה, סוד קסמה הנשמר שנים רבות בלב האוהבים.

התארסתם? הגעתם להחלטה שאתם רוצים להתחתן?
מזל טוב!

התרגשות עצומה וודאי סוחפת אתכם. יש לא מעט סידורים, הכנות וארגונים שצריך לבדוק ולסגור לקראת החתונה. החל מסגירת אולם, צלם, די-ג'יי, שמלה, איפור, חליפה לחתן, ו… עיצוב הזמנות לחתונה!

עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה

עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה

עיצוב הזמנות לחתונה

 

עיצוב הזמנות לחתונה הוא עולם שלם, מגוון, ססגוני, עם אינסוף צבעים ואפשרויות. הזמנות לחתונה יכולות להיות מעוצבות בקווים רומנטיים דקים ועדינים, הן יכולות להיות הומוריסטיות  עם קריצה למוזמנים, הן יכולות לספר על ההיכרות שלכם, להכיל פסוקים מהמקורות, להיות רשמיות או לא רשמיות. הן יכולות לרמוז על קונספט האירוע, להיות נקיות ופשוטות, או מקוריות ויצירתיות, ובעיקר – מותאמות לכם ולאופייכם. בגלל מגוון האפשרויות האין סופי חשוב במיוחד לפנות לטובי המעצבים, שלא רק בקיאים בכל סגנונות העיצוב השונים אלא גם סבלניים, אדיבים ונעימים.

הזמנה יפהפייה, בכוחה לא רק להעביר מידע אודות החתונה, אלא גם לעלות קומה, ולעורר רגש. היא יכולה לגרום למוזמנים לחכות ולצפות בכיליון עיניים לקראת האירוע הקרב ובא. היא יכולה להשאיר טעם מתוק אצל המוזמנים ורצון עז להיות חלק מאותו מאורע.

בדפוס גרף, אתם תמצאו הכול.

 

אתם תמצאו מגוון רחב של הזמנות בסגנונות שונים וייחודים. אתם תמצאו את כל הגדלים, הגוונים והמרקמים השונים של הנייר, ותוכלו לבחור לפי הטעם האישי שלכם. אתם תמצאו עיצוב באיכות גבוהה אשר יהווה את יריית הפתיחה לחתונה המושלמת! אצלנו, בית דפוס גרף תמצאו צוות גרפיקאים מקצועיים ואמינים, אדיבים וסבלניים שילוו אתכם לאורך כל התהליך עד שתהיו מרוצים. הזמנה שתצא מבית דפוס גרף, תעורר רגש ותיצור אצל המוזמנים שלכם את הציפייה לקראת המאורע המרגש.

ורגע לפני סיום, ובנימה קצת אישית

 

תהליך ארגון החתונה, יכול להיות מרגש, מעורר ומסעיר. הוא יכול ללמד אתכם רבות אודות עצמכם, אודות בן או בת הזוג ואודות המשפחות של שניכם. תצטרכו לקבל החלטות רבות, להן תהיה משמעות רבה. אין ספק שחתונה טובה ומוצלחת מתחילה בעיצוב הזמנה יפהפייה, שתהווה את יריית הפתיחה לא רק לחתונה עצמה, אלא גם למיסוד הקשר בניכם ולהמשך חיים מאושרים ושמחים יחד.

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני אודות עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה בדפוס גרף צרו עמנו קשר.