מאי 2021
136 צפייות

עבודת המיתוג והפרסום של עסק אף פעם לא נגמרת. ככל שתביאו את העסק שלכם לידי תודעת הציבור לאורך הזמן ולקהל יעד גדול יותר כך יגדל הסיכוי שהעסק יצבור עוד ועוד לקוחות חדשים, יצמח פיננסית ויצליח להתקדם ולהתפתח. מיתוג עסקי הוא ללא ספק אחד הצעדים החשובים ביותר בהליך האפיון והפרסום של כל עסק. רבים נכשלים בעסקים כיוון שאינם ממתגים את עצמם נכון או ששיטות הפרסום שלהם לא נכונות ולא מתאימות להם. הכסף הולך ונגמר והעסק הולך לקראת פשיטת רגל במקרה הגרוע או סגירה מוקדמת במקרה הטוב. כיום מומלץ להשקיע במיתוג העסק כבר משלב הפיתוחים בבית הדפוס. כמו כן, עם כמה רעיונות יצירתיים תוכלו להסב את תשומת לבו של הקהל ובהוצאות צנועות יחסית.

מהו מיתוג עסקי ומדוע הוא חשוב?

מיתוג עסקי הוא למעשה האופן שבו הקהל תופס ומכיר את העסק שלכם. המיתוג יכול להיות שלילי או חיובי והמטרה היא לא רק להגיע אל תודעת הקהל אלא לדאוג שהוא יזכור אתכם. זו הסיבה מדוע הרבה פרסומות בטלוויזיה מבוססות על אלמנט הצחוק, פרסומות אחרות מבוססות על מוזרות או יצירתיות וכך הלאה. אלו דברים שאנשים זוכרים והחברה מצליחה לא רק להעביר את המספר בנוגע למוצר/השירות שלה אלא גם לעשות זאת בדרך מצחיקה, יצירתית, מוזרה וכזו שהקהל זוכר אותה. אם כן מיתוג העסק מתייחס להיבט התודעתי המשלב בין התפישה של אנשים בנוגע לעסק שלכם לבין הרחבת הפרסום והדעה לתודעת ציבור הולך וגדל. הדפסה על ציוד משרדי לעסקים בבית דפוס יכולה לספק לכם למשל מיתוג מקצועי ואיכותי לצד פרסום נאה. 

כיצד המיתוג העסקי בא לידי ביטוי החל מהדפסת מוצרים מבית הדפוס?

הדפסה על מוצרים בבית דפוס הינה טכניקה פופולרית למיתוג ופרסום העסק. לדוגמה: רשת מזון מהיר מוכרת המחלקת בלונים בחינם לילדים כאשר על הבלונים מודפס לוגו החברה. הילדים וההורים מסתובבים עם הבלונים בכל מתחם הקניות (לרוב קניון או מרכז מסחרי) ומפרסמים עבור החברה את העסק בעלות זניחה. בכל הנוגע לבית דפוס ניתן להתייחס לא רק להדפסה על מוצרים אלא גם למוצרי דפוס שונים: מעטפות, כרטיסי ביקור, פליירים ועוד מגוון רחב של מוצרים הנדרשים לתפעול העסק שלכם. כמובן שאתם רוצים שאלה יהיו עם לוגו החברה, כתובת, טלפון ומידע נוסף שאתם רוצים להציג.

מיתוג מתקדם באמצעות מוצרי פרסום ממותגים

טכניקה נוספת למיתוג עסקי בית דפוס היא באמצעות מוצרי פרסום ממותגים. לדוגמה: חברה שהדפיסה את הלוגו שלה והפרטים שלה על מטריות  וחילקה לאנשים בעיר בחינם בימים גשומים. אלה השתמשו במטריות ופרסמו את העסק ברחבי העיר. רבים מהאנשים שמרו את המטריות לכמה שנים קדימה לשימוש חוזר. גם חלוקה של מוצרים ממותגים לעובדי החברה כמתנה יכולה להועיל למיתוג ופרסום כמו למשל שמשיה וערכת ים כמתנה לעובדים לקראת הקיץ. 

שתף עמוד