אוקטובר 2021
117 צפייות

מגיע לכם מזל טוב?

הנה סוף סוף הגיע הרגע הגדול שחיכיתם לו – זה עמד באוויר כבר כמה זמן ועכשיו זה כבר רשמי: אתם עומדים להתחתן!

אחרי שהברך השתפשפה ברצפה, הטבעת נשלפה וה"כן" המיוחל הגיע זו באמת סיבה למסיבה.

בהחלט יש לכם מה לחגוג, ויש לכם גם המון עבודה… מעכשיו מתחיל המירוץ אחרי עשרות המשימות שנדרשות כדי להפיק חתונה רצינית – החל מבחירת האולם ותאריך האירוע, דרך המשימות הכיפיות של טעימת האוכל ובחירת המוזיקה, ועד לעיצוב החופה ואפילו בחירת צבע המפיות שעל השולחן (כן… גם זה קורה). ויש עוד משהו… הזמנות לחתונה גם צריך לכתוב.

אז אם בא לכם לצאת מהשבלונה המוכרת של הזמנות לחתונה ולנסות להיות קצת יותר מקוריים, כדאי שתמשיכו לקרוא… יש לנו כמה טיפים במיוחד בשבילכם.

תרגישו חופשי לקחת רעיונות

בטח לא נפתיע אתכם אם נגיד לכם שהרשת מתפוצצת מאתרים של הזמנות לחתונה. אנחנו לא אומרים לכם להעתיק נוסח של הזמנה מוכנה ולנוח (אבל גם זה אפשרי), אבל בהחלט אפשר לשאוב קצת השראה ממגוון ההזמנות שמסתובבות להן ברשת.

ועוד דבר… עוד בשורה היא שאתם לא הראשונים שמתחתנים… לפני שמתחילים לרשום הזמנה לחתונה, אפשר להציץ בהזמנות שנמצאות אצלכם ושנשכחו על השולחן – אולי תמצאו שם משהו שיקפיץ לכם את הרעיון המנצח להזמנה שלכם.\

בא לכם להוציא את המשורר שבכם החוצה?

הזמנה לחתונה לא אמורה להיות ארוכה כמו מגילת העצמאות, אבל בהחלט אפשר ורצוי לרשום כמה שורות קלילות, בדיוק כמו שראיתם בדוגמאות שבקישור למעלה.

ואם כבר לרשום כמה שורות, אז כדאי להתאמץ עוד קצת ולרשום אותן בחרוזים. נכון, זה ממש לא קל (ולמי יש ראש לזה בכלל עכשיו עם כל הבלגן), אבל רגע… תחשבו על זה שההזמנה לחתונה שתשלחו לאורחים היא כבר החוויה הראשונה שלהם מהאירוע שלכם – זה הזמן לעשות סיפתח מכובד לאירוע שלכם עם הזמנה שתשאיר את האורחים שלכם עם חיוך על הפנים.

"אוקיי… הבנו… אבל איך לרשום עם חרוזים?" – אל תדאגו! גם כאן הרשת מתגייסת לעזרתכם עם לא מעט מילוני חרוזים – רק תכניסו את המילה שאתם רוצים למצוא לה חרוז ותקבלו את כל התוצאות האפשריות. אגב, מילון חרוזים כזה נמצא בחיטוט קל אחרי שתיכנסו לקישור בתחילת המאמר.

קחו את זה אישית

החלטתם לרשום עם חרוזים? מצוין, אבל מה כדאי לרשום בכלל?

שאלה מצוינת!

אם החלטתם לצאת מהקופסא ומהתבניות המוכרות של כתיבת הזמנה לחתונה, תוכלו לתת לאורחים שלכם טעימה קלה מהסיפור האישי שלכם. אפשר לרשום בהזמנה איזשהו פרט על ההיכרות שלכם, או איזושהי אנקדוטה משעשעת על הזוגיות שלכם.

אל תשכחו שמבין המוזמנים יהיו כאלה שיכירו רק את החתן או רק את הכלה, אז כמה פרטים נחמדים ואישיים כמו תחביבים ומקצוע יכולים מאוד לסקרן את האורחים האלה שלכם ולתת להם הכנה קטנה לקראת האירוע שלכם.

לפני שמסיימים…

רגע לפני שאתם מדפיסים את ההזמנה, תעשו עוד בדיקה אחרונה – רשמתם את שם האולם, התאריך והשעה? אל תעשו פאדיחות…

 
עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה
שתף עמוד