ספטמבר 2021
18 צפייות

כיום עסקים רבים יודעים כי מוצרי פרסום ממותגים לעסק- הכלי השיווקי היעיל ביותר להגדלת המכירות והרווחים בעלות נמוכה יחסית לפרסום בערוצים אחרים.

מוצרי פרסום ממותגים ככלי לקידום העסק

אחד הדברים הקריטיים של כל עסק הוא הפרסום וקידום המכירות ללא פעולות אלו קשה לעסק להתקיים ולהתפתח, ישנן מגוון דרכים לקידום מכירות אחד מהם הענקת מוצרי פרסום כמתנות ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים לשותפים העסקים ולעובדים, מוצרים עליהם מודפס הלוגו של העסק ופרטים נוספים עליו, מוצרים שימושיים אשר ישמשו כשלט פרסום  והסביבה שלו רואים לנגד עיניהם. 

מהם מוצרי פרסום ממותגים לעסק- הכלי השיווקי היעיל ביותר?

קבלתם פעם עט עם לוגו של הבנק או לוח שנה מהמוסך שלכם? אלו הם מוצרי פרסום ממותגים, הם למעשה יכולים להיות כל מוצר צריכה שימושי כגון: מגבת, פריט לבוש, חולצה, כובע, צעיף, תיק גב, כדור, מוצרי משרד, מוצרי אריזה או כל מוצר אחר עליו מוטבע לוגו העסק וסימנים מזהים שלו ואפילו מסרים שיווקיים כדי להעלות את המודעות לעסק, זהו למעשה פרסום מהלך שאנשים רבים נחשפים אליו, לקוח אשר מקבל מוצר פרסום ישתמש בו וכשיצטרך את השירות או המוצר שהעסק מוטבע עליו הוא ייזכר בו וירכוש את המוצר או השירות.

מה התועלת במוצרי פרסום ממותגים?

מוצרי פרסום ממותגים לעסק- הכלי השיווקי היעיל ביותר מבין דרכי הפרסום המקובלות הם נחשבים לאקט שיווקי מבריק משום שמדובר במוצרי פרסום חינמיים והרי ידוע שאנשים רבים אוהבים ומתלהבים ממתנות חינם, מתנות אלו שימושיות וככל שהלקוח משתמש בהם כך מתחזקת חוות הדעת החיובית על העסק אשר נתן לו מתנות חינם וסביר שישוב לרכוש את שירותיו שוב.

אם החלטתם לחלק מוצרי פרסום גם לעובדים גם לפעולה זו יתרונות ותועלת לעסק שכן מתנות אלו יגבירו את המוטיבציה והשייכות לעסק אצל העובדים הם ירגישו כי בעלי העסק מעריכים אותם והם יתמלאו גאווה במקום עבודתם ויציגו את המתנות בפני הסביבה וכתוצאה מכך העובד ירגיש שייכות נאמנות ואכפתיות וכמובן גם ביצועי העובד ישתפרו. 

 

כיצד בוחרים מוצרי פרסום ממותגים?

רצוי לבחור בקפידה את מוצרי הפרסום שכן מוצרים לא מתאימים לא יעוררו עניין אצל הלקוחות ויהיו בזבוז כסף מיותר, רצוי גם לתכנן את הטיימינג לחלוקת מוצרי הפרסום לדוגמה לפני חגים או אירועים מסוימים או לפני כנס משקיעים או כנס לקוחות, לפני בחירת המוצרים חשוב לבדוק מי קהל היעד ולהתאים אליהם את המוצרים, לדוגמה אם קהל היעד הוא נשים נמצא מתנות שיעניינו אותן, ימשכו את תשומת ליבם ויתאימו ספציפית לנשים, חשוב לקבוע את מטרת השיווק מבחינה רעיונית, אם עסק רוצה להשיק מוצר חדש הוא יעמיקו את השיווק ממוקד מטרה לחדירה המוצר לשוק.

פרמטר נוסך לקביעת מוצר הפרסום הוא התקציב המוקצה לקמפיין כמובן שיש להתחשב בו בעת הזמנת מוצרי הפרסום, בשוק ישנם חברות רבות המתמחות בקידום ושווק אשר יכולות לייעץ לגבי מוצרי פרסום ממותגים לעסק- הכלי השיווקי היעיל ביותר.  

 
שתף עמוד