ספטמבר 2020
153 צפייות

כשאנחנו חושבים על פרסום ושיווק לעסק,  מה שעולה לנו בראש, לרוב, זה הנושא של פרסום באינטרנט, תקשורת, שלטי חוצות וכדומה. במילים אחרות, פרסום להמונים, לקהל הרחב והגדול. כך אנחנו יכולים להגיע לקבוצות גדולות של לקוחות פוטנציאליים ולפנות אליהם.

אך לצד אופציות אלה, הרי שאנחנו יכולים להתמקד גם בפרסום ושיווק ללקוח הבודד או לקבוצות קטנות יותר בסיטואציות מסוימות. לשם כך, נשתמש במוצרי פרסום לעסק. מוצרים שאנחנו יכולים להציע אישית ללקוחות שלנו או להציב אותם במקומות שונים בעסק ובסביבתו, על מנת שכל מי שנכנס או חוף לידו, יראה אותם.

מה זה מוצרי פרסום?

הרעיון של מוצרי פרסום לעסקים הוא מאוד פשוט. מדובר במוצרים שנושאים את השם של העסק שלנו, עם לוגו, פרטי התקשרות ואלמנטים אחרים, ואנחנו יכולים להשתמש בהם לצורך פרסום של העסק או של מוצרים ושירותים ספציפיים.

בין היתר, אפשר למצוא מוצרי פרסום כמו דלפקים, מדפים להנחת מוצרים, שמשיות, וכן אנחנו יכולים להשתמש במוצרים שיכולים להתאים ספציפית ללקוחות, כמו למשל יומנים, כיסויים לרכב ועוד שורה ארוכה של מוצרים שאנחנו יכולים לספק לכל לקוח על פי הבחירה שלנו.

מתי נשתמש במוצרי פרסום?

יש מספר מצבים בהם נרצה להשתמש במוצרי פרסום. ראשית, אם אנחנו רוצים לשווק עסק חדש במקום מסוים, אז אנחנו יכולים להניח אלמנטים מסוימים שישמשו אותנו לצורך פרסום. כך האנשים באזור ילמדו שיש עסק חדש וכדאי להם להגיע ולהתרשם ממנו.

שנית, אנחנו נרצה להשתמש במוצרי פרסום, כשיהיה לנו מוצר או שירות חדש אותם נרצה לשווק בפני הקהל הרחב. למשל, חנות משקאות אשר רוצה לשווק משקה חדש, בוודאי תשתמש במוצרי פרסום שיכולים להתאים לכך. בין אם זה בתוך העסק ובין אם זה מחוץ לעסק.

שלישית, אם אנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו מתנות מיוחדות, אז נוכל להשתמש במוצרי פרסום אישיים, אשר יכולים להתאים לשם כך. חשוב להקפיד שהמוצרים יהיו איכותיים וכן שימושיים לקהל אליו אנחנו מייעדים אותם.

ארבע, אם אנחנו מוזמנים לתערוכות, כנסים ואירועים גדולים, הרי שמוצרי פרסום יכולים להתאים לנו, על מנת שכולם ידעו מי אנחנו ומה אנחנו משווקים.

כיצד בוחרים מוצרי פרסום בצורה נכונה

על מנת לבחור מוצרי פרסום שיכולים להתאים לנו, עלינו לאפיין נכון את מטרת השימוש שלנו וכן אנחנו צריכים לדעת מה בדיוק אנחנו מחפשים. לא כל מוצר פרסום בהכרח יכול להתאים לנו. הרי סביר להניח שיהיו מוצרים שלא יתאימו לסוג העסק וגם לא לסוג הקהל אליו אנחנו מבקשים לפנות.

לכן, חשוב לדעת כיצד לאפיין את העסק שלנו בצורה נכונה, וחשוב לדעת לקשר בין המוצר לעסק או למה שאנחנו רוצים לפרסם בצורה ברורה ונכונה. כך מי שיקבל או יראה את הפרסום יבין מהו ומה אנחנו רוצים להציע לו.

 

Business Advertising
שתף עמוד