דצמבר 2019
36 צפייות

כל מה שצריך לדעת על שירותי פרסום בדיגיטל

בעידן הנוכחי, אין כמעט אדם מתחת לגילאי 70-80 שלא משתמש באינטרנט. רובנו

מבזבזים זמן רב משעות הפנאי שלנו בגלישה מוגזמת באינטרנט, בין אם מדובר

בגלישה ברשתות החברתיות, צריכת תוכן באתרים או בקניות אונליין. העובדה כי העידן

הדיגיטלי שואב מאיתנו המון זמן פנוי ותשומת לב, הפכה את הזירה המתקדמת הזו

לפוטנציאל עסקי משמעותי עבור חברות ויזמים. איך זה עובד ? מהם ערוצי הפרסום המובילים

בדיגיטל? איך כל זה קשור לדפוס דיגיטלי ? מיד נגלה..

למה כדאי לכל עסק להיות נוכח בדיגיטל ?

קרוב ל 7,000,000! ישראלים גולשים בכל יום באינטרנט, כאשר גרף העלייה עולה ב1-2%

בכל שנה. בנוסף,כל ישראלי נכנס בערך ב-8 פעמים ביום אל חשבון הפייסבוק/אינסטגרם.

מחקרים בתחום השיווק והפרסום מוכיחים כי ישנה עלייה גורפת בהשקעה של חברות

וארגונים בערוצי הדיגיטל וזאת על חשבון אחוזי השקעה בערוצי הטלוויזיה והרדיו. הנתונים הללו

מביאים אותנו לתובנה כי בעידן המודרני, כל בעל עסק חייב לנצל את הכוח של האינטרנט על

מנת לקדם את המוצר/שירות שלו בצורה הטובה ביותר.

בית דפוס דיגיטלי – להדפיס את ההצלחה שלך

דפוס דיגיטלי טומן בחובו מגוון רחב של הדפסות שמטרתם לעזור לעסקים להעביר מסרים ולמתג את עצמם בצורה ויזואלית נכונה. בתחום הדפוס הדיגיטלי ניתן למצוא:

הדפסות על קנבס, כרטיסי ביקור, פליירים, מדבקות, שלטים דיגיטליים ועוד.

היתרון בדפוס דיגיטלי מתבטא באיכויות ההדפסה הגבוהות אשר מאפשר מיתוג

ברמה גבוהה ביותר. אין ספק כי הדפסות דיגיטליות מתכתבות בצורה מושלמת עם

הפרסום ברשת הדיגיטל וזאת בזכות גרפיקות מרשימות ושימוש בקדמה טכנולוגית ברמה

הגבוהה ביותר.

ערוצי הפרסום המרכזיים בדיגיטל

רשת החיפוש של Google

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. כאשר עסק פונה אל ערוץ הפרסום של גוגל,הוא

בעצם מכוון אל קהל לקוחות שמחפש מוצר/שירות ספציפי. לדוגמא, חנות פרחים בירושלים

רוצה להופיע במקום הראשון כאשר תושבים באזור החנות מחפשים "משלוח פרחים בירושלים"

או "משלוחי פרחים באזור ירושלים" .שיטת פרסום זו מכונה "PULL",זוהי שיטה בה מוצגים

תכנים ומסרים שיווקים לגולש לאחר שהוא ביצע פעולת חיפוש במנוע של גוגל. מדובר בפרסום

ממוקד ורלוונטי ביותר,כי הלקוח כבר מעוניין במוצר/שירות מסויים וכבר מוכן לבצע רכישה.

דרך הפרסום של גוגל נוכל גם לפרסם ברשת YOUTUBE.

פרסום ברשתות חברתיות

לעומת הפרסום ברשת גוגל, פרסום ברשתות החברתיות מתבצע בשיטת "PUSH".

פרסום בשיטה זו מתבסס על מסרים ותכנים שיווקיים אותם המפרסם מציג עבור הגולש.

ברשתות החברתיות הגולשים מחפשים לצרוך פנאי ולא מחפשים לבצע רכישה

ולכן הפרסום ברשתות הללו אינו מוכוון לרכישה מיידית.

ברשתות המדיה נשתמש בדרך כלל בהרבה דרכים עקיפות לחדור אל תת המודע של הגולש וזאת באמצעות: תוכן ויזואלי, קופירייטינג מעניין, סרטוני וידאו ועוד.

איך מבצעים פרסום נכון ברשת הדיגיטל?

כיום, קשה מאוד לנחול הצלחה ברשת הדיגיטל ללא שילוב אסטרטגיית שיווק שכוללת בתוכה את מגוון הערוצים הקיימים באינטרנט. לדוגמא, חנות בגדים אונליין אשר הגיעה למקומות הראשונים בגוגל בביטויים הרלוונטים ביותר, אינה יכולה להסתמך רק על הרכישות שמגיעות מהחיפושים באתר. במצב כזה, תדרש בנוסף לעבודות קידום האתר גם באנרים ופוסטים ממומנים ברשתות הפייסבוק והאינסטגרם וזאת על מנת למקסם את המכירות. כיום רבים מן העסקים פונים אל משרד פרסום דיגיטלי שינהל עבורם את כל ענייני האינטרנט ובכך מורידים מעצמם את האחריות הכה חשובה הזו.

היתרונות בפרסום ברשת ה- Digital

היתרונות בפרסום ברשת הדיגיטל הם:

  • שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניתוח קהלים וניתוח נתוני גולשים
  • יצירת קשר עם לקוחות חוזרים באמצעות מעקב נתונים
  • הרשת הדומיננטית והשולטת ביותר בערוצי הפרסום
  • עלויות נמוכות יחסית לערוצים כמו רדיו וטלוויזיה
  • מגוון רחב של אפשרויות לכל סוגי העסקים

לסיכום

פרסום דיגיטלי בשילוב הדפסה דיגיטלי מספק לכם נוכחות ויזואלית מרשימה שתוכל

לשים אתכם על קידמת הבמה ולמתג אתכם בצורה ייחודית.

שתף עמוד