אוגוסט 2021
17 צפייות

בתקופה האחרונה אנו רואים כיצד טרנד השיווק בעזרת מדבקות – צובר תאוצה. למעשה, אם עד לפני כמה שנים היינו רואים בעניין סוג של פרסום גרילה, כיום אנו מתייחסים לעניין כאל אלמנט מיתוגי לכל דבר. סקרנים? גלו את היתרונות של שיווק בעזרת מדבקות מודפסות.

מהלך שיווקי עוצמתי בעלות נמוכה למדי

בעידן שבו אנו נמדדים כל הזמן על הוצאות השיווק מול היעילות שלו, נראה שבהחלט כדאי לשקול ולהצטרף אל הטרנד הזה. ההדפסה של מדבקות אינה נחשבת להוצאה גבוהה אל מול האספקטים המיתוגים והיעילות שלה בקמפיינים של אולוייז און מהווה תרומה חשובה למדי למטרות הארגון. יחד עם זאת, כדאי לזכור שעבודת העיצוב ובחירת המיקום שבו תוצב המדבקה, בהחלט תשפיע על האפקטיביות השיווקית שלה.

מסר שיווקי אחד שמועבר במגוון של מיקומים שונים

העובדה שמדובר במדבקות אשר ניתנות להדבקה במגוון של מקומות ברכבי הארגון, מאפשרות לשלוט במסר השיווקי באופן קל ופשוט. למעשה, ניתן להציב אותן במגוון של חללים ואזורים אשר לקוחות באים איתם במגע ולהפוך כמעט כל אזור לשטח פרסומי אפקטיבי. לצד היתרונות, מומלץ שלא להגזים בכמות המדבקות ולהקפיד על הנראות שלהם מעת לעת. אחרת, אתם תשיגו את האפקט ההפוך.

אפשרות להפוך את צי המכוניות של החברה לפרסומות ניידות

על ידי הוספה של מדבקות לרכבים של הארגון שלכם, אתם יכולים ליהנות מפרסום אשר חוצה את הגבולות הטריטוריאליים של העסק שלכם וממתג אתכם כעסק בפריסה ארצית. למעשה, העלות הנמוכה של העניין והשימוש החכם בצי המכוניות כמודעה פרסומית ניידת, גרמה לכך שהמותגים הגדולים בישראל עושים שימוש חכם בפלייסמנט החינמי אשר מוצע להם באופן נרחב. כך שזה ללא ספק משהו שכאי לשקול גם בארגון שבו אתם עובדים.

דרך נהדרת להפוך לקוחות נאמנים לשגרירי מותג

עוד אלמנט אשר ניתן להשיג בעזרת המדבקות היא הפיכה של לקוחות נאמנים לשגרירים אמיתיים של המותג שלכם. למעשה, לא מעט חברות היי טק עושות שימוש חכם במדבקות והיום ניתן לראות מדבקות מודפסות על מגוון של מחשבים ניידים. השאלה כמובן אם המותג שלכם נתפס באור המתאים אשר לקוחות ירצו לאמץ אותו? אולם זה כבר עניין אשר נוגע בזהות של הארגון ובתפיסה שלו בעיני קהל היעד.

לא תחליף לאלמנטים פרסומים קלאסיים

למרות כל מה שנכתב כאן, המדבקות מהוות מהלך משלים לצורכי מיתוג ופרסום. כלומר, הם מספקות תמורה נהדרת לתקציב של הארגון אך הן אינן באות כתחליף לפרסומת במדיות המסורתיות: רדיו, טלוויזיה או עיתונות. המדבקות עשויות גם להוסיף לכל קמפיין אשר מתבטא בעיקר באון – ליין (יוטיוב, פייסבוק או באנרים באתרים השונים) ולהעניק לו טוויסט גם בעולם הפיזי.

 

שורה תחתונה: אין ספק שמדובר בטרנד חם ואין שום סיבה שהארגון שלכם יישאר מאחור.

שתף עמוד