אוגוסט 2021
36 צפייות

מאחורי כל עסק עומד חזון, אך מוצלח ככל שיהיה, ניהול עסק אינו מבוסס על החזון לבדו ויש המון דברים שצריך לעשות, במיוחד בתחילת הדרך, כדי שהעסק יצבור תאוצה ויגדל. כדי שתוכלו לוודא שאתם מוכנים וערוכים לפני הפתיחה, חשבנו עבורכם על 5 דברים שאולי לא ידעתם שכל עסק בראשית דרכו צריך. 

פליירים

עכשיו שפתחתם עסק, כולם צריכים לדעת שאתם בסביבה, וכדי שזה יקרה עליכם להתחיל להפעיל מערך שיווקי. אחת השיטות השיווק המסורתיות והיעילות ביותר אלו הם פליירים. פליירים מציעים לכם דרך קלה ופשוטה לספר לאנשים על המוצרים והשירותים שלכם. כאשר הפליירים מעוצבים היטב הם ימשכו תשומת לב וישאירו רושם ראשוני מעולה. מעבר לכך, פליירים לא דורשים מכם השקעה כל כך גדולה לעומת אפיקי שיווק אחרים ועם זאת התפוצה שלהם רחבה והם יכולים להביא את הבשורה לקהלי יעד נרחבים. 

כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור הם לרוב שיטת השיווק הראשונה של עסקים בתחילת דרכם והדבר הראשונים שהם בוחרים להדפיס. עם טכניקות ההדפסה הדיגיטליות שקיימות כיום, ניתן לעצב כרטיסי ביקור יפים, מושכים ומקצועיים בעלות משתלמת יחסית. למרות שעסקים רבים פועלים ברחבי הרשת, כרטיסי ביקור רלוונטיים מתמיד. הם נחשבים לכלי שיווקי יעיל במיוחד, הם הרבה יותר אישיים מכל סוג של שיווק מקוון, הם משדרים מקצועיות ורצינות ובעיקר – הם מציעים תמורה מעולה להשקעה. 

מיתוג

גם מיתוג של העסק חשוב הרבה יותר ממה שאתם אולי חושבים. אולי נדמה לכם כלפי חוץ שמדובר רק בלוגו ובצבעים אבל בפועל, המותג הוא הזהות של העסק כולו וכמו נותן לו אישיות. כיום המיתוג חשוב יותר מאי פעם, מכיוון שמדי יום אנשים נחשפים ליותר ויותר עסקים דרך הרשתות החברתיות, ולמרות ששפע האפשרויות נהדר עבור הצרכנים, הוא מאתגר עבור עסקים. כאשר יש כזאת תחרות גדולה, עליכם לוודא שאתם בולטים ולשם כך יש ליצור מותג חזק שישיג וגם ישמור על תשומת הלב של הצרכנים. 

חברת שליחויות

רוב העסקים שנמצאים בתחילת דרכם אינם חושבים שהם צריכים חברת משלוחים בארץ, מלבד לשירותי הדואר. עם זאת כיום, שירותי שליחויות יכולים לשדרג את המשלוחים הנחוצים לכם בכמה דרגות. חברות שילוח יכולות להציע לכם תעריפים משתלמים, להעביר משלוחים מהיום להיום. הן מובילות את המשלוח עד לבית מה שמעניק יתרון כאשר מדובר במסמכים חשובים שתרצו להיות בטוחים שיגיעו ליעד. הן נותנות מענה לחנויות מקוונות ומגיעות אל מגוון רחב של יעדים בפריסה ארצית. בנוסף הן משפרות את התדמית של העסק והופכות אותו להרבה יותר מקצועי. 

שירות לקוחות

למרות שבתחילת הדרך המטרה היא לחסוך עד כמה שאפשר, עדיין כדאי ואפילו מאוד מומלץ להפעיל מערך שירות לקוחות. שירות הלקוחות הוא החיבור הישיר של העסק עם הלקוחות ולכן מערך שכזה חשוב לא פחות ואף יותר מכל המחלקות האחרות, אם אתם רוצים לשמר לקוחות ולשפר את היחסים שלכם איתם. על ידי מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, אתם יכולים לטפח קהל לקוחות נאמן שימשיך לחזור אליכם ויותר מכך, ימליץ עליכם לאחרים. בנוסף שימור לקוחות משתלם יותר מאשר גיוס לקוחות חדשים.

שתף עמוד