אוקטובר 2020
112 צפייות

אומרים שאין דבר חשוב יותר מרושם ראשוני. ובכן, הדבר נכון גם בעולם השיווק, הפרסום והמיתוג. אם חשוב לך לקדם את העסק שלך ולהגדיל את המכירות, עלייך לגבש שפה ברורה ואחידה שתייצג את המוצרים או השירותים שנמכרים ללקוחות.

הרול אפ הוא אמצעי נפלא להעביר מסר ללקוח מיד עם כניסתו לחנות או כאשר הוא עובר על פני דוכן בין אם זה בכנס או בקניון. אך כפי שכבר ביססנו, אין זה מספיק פשוט להציב רול אפ ובכך לסיים את העניין, שכן יש להקפיד על איכותו ועל עיצובו כדי שימשוך את העין ויגרום ללקוח לעצור ולהתעכב על תוכנו, בזכות הרול אפ תוכל להגדיל את הכנסתך ולמשוך לקוחות נוספים אל העסק שלך או השירות שאתה מציע.

מה זה רול אפ בעצם?

טרם נעמוד על יתרונותיו של הרול אפ, ראשית כדאי שנבין מה הוא הכלי. רול אפ הוא שלט בד נייד שאותו ניתן לשאת בקלות ולהציב בכל מקום שתחפצו. הוא נשלף בקלות מתוך מעמד מיוחד, ובסיום השימוש בו הוא מתגלגל בקלות בחזרה לתוך המתקן.

היכן נשתמש ברול אפ?

את הרול אפ מציבים לרוב בכניסה לחנויות או כל בית עסק אחר כך שהלקוחות יראו אותו מיד עם כניסתם. מקומות נוספים שבהם נהוג לעשות שימוש ברול הוא בכנסים, ירידים או דוכנים שאינם קבועים זאת בשל הקלות שבה ניתן להקים ולפרק אותו.

מה הם יתרונותיו?

הרול אפ מציע כמה יתרונות מצוינים. ראשית, נציין את אחד היתרונות הברורים ביותר, היכולת לנייד את הרול בקלות רבה. מאחר והשלט עצמו עשוי מבד ושאר מרכיביו עשויים מאלומיניום, קל מאוד לשאת אותו ממקום למקום. למעשה אין צורך ביותר מאדם אחד כדי להעביר את הרול אפ ממקום למקום.

גם ההקמה עצמה פשוטה עד מאוד, שכן כל הנדרש הוא למתוח אותו כלי מעלה ולהציבו בבטחה כך שלא ייפול.

היתרון השני הוא הבולטות של הרול אפ. ישנם מספר גדלים סטנדרטיים שבהם ניתן להדפיס את הרול אפ, אך רובם ככולם נמצאים בגודל אשר מאפשר לצופה לחזות בהם בנוחות ובגובה העיניים. בשל גודלו והאופן שבו הוא מונח, בלתי אפשר לפספס אותו ואת תוכנו.

יתרון שלישי הוא שמדובר במוצר רב פעמי. מאחר והמוצר מודפס על גבי בד, הוא אינו נשחק ואינו מתקמט. לכן, כאשר אתם משקיעים ברול אפ, אינכם משלמים על שימוש חד פעמי וזו השקעה שנשארת איתכם לאורך זמן.

איך תנצלו את יתרונותיו של הרול לטובת העסק?

ראשית, יש לוודא שההדפסה נעשית במקום מקצועי אשר יעביר את הגרפיקה בצבעים עשירים ובצורה ברורה, אחרת העבודה הקשה תרד לטמיון. שנית יש כמובן להשקיע בעיצוב שימשוך את העין מבלי להסיט את הצופה מהמסר, בין אם מדובר במבצע או בין אם מדובר בכל מסר שיווקי אחר.

בית דפוס גרף
שתף עמוד