נובמבר 2020
439 צפייות

צלמתם תמונות נהדרות בטיול האחרון, מחפשים להעניק מתנה מיוחדת לסבא וסבתא, אולי לקשט את המרחב ביצירות מודפסות עם תמונות בני המשפחה? כאן נכנסות לתמונה תמונות קאפה. הדרך האולטימטיבית לשמירה על עמידות ואיכות התמונה כאשר היא כבר מוכנה לתלייה ונראית נהדר על כל קיר.

מהי הדפסה על קאפה?

הדפסה על קאפה היא למעשה הדפסה על לוח מוקצף ללא חומצה ולא רעיל לבני אדם והוא מזכיר מעט קלקר, אך בעל קשיחות גבוהה מיוחד ותכליתי מאוד מבחינת אופן השימוש.
הלוח עמיד אך גמיש כך שאפשר לחתוך אותו בקלות יחסית למגוון גדלים ולכן, תוכלו לבחור באיזה גודל תמונה תרצו במידות המבוקשות – האם תמונה גדולה ומרשימה לבית או אוסף תמונות קטנות. כאשר הקאפה חתוכה היא בעלת קצה נקי וישר כך שהיא נראית סימטרית להפליא. 


החומר עצמו קל משקל אך כאמור, אל תתנו לקלות המשקל שלו להטעות אתכם כי הוא חזק ונוקשה ולכן עמיד מאוד ובגלל שהוא ללא PH וללא חומצה הוא מהווה את משטח ההדבקה האולטימטיבי לתצלומים שלכם. אגב, הלוחות גם מבודדים ונהוג להשתמש בהם גם בתחום "עשה זאת בעצמך" לכל מני תיקונים והתקנות לבית. 

תמונת קאפה מהבית ועד העסק
אפשר להשתמש בשירות הדפסת תמונת קאפה במגוון סיטואציות הן כצילומים לבית ולמשרד והן כשרוצים להציג, למשל, גרפים או דיאגרמות בתערוכות, כנסים או בישיבות וגם בתחום קידום המכירות, כי הליבה כה חזקה ומבליטה ומדגישה את התצלום כך שניתן להדביק על הלוח כל תצלום שרוצים להציג כולל שילוט דקורטיבי. באמצעות מדפסות מתקדמות שיש לבתי דפוס ניתן ליצור כרזות או צילום באיכות גבוהה ללא בעיית קילוף. למעשה, בשל הליבה הצפופה שלו, תמונת קאפה עמידה בפני שקעים וכיפוף. יש אפשרות להדפיס היום ישירות על הלוח עצמו או להדביק תמונה ובכל מקרה, התוצאה טובה ומרשימה אידיאלית לעיצוב הבית ולעסקים. הקאפה עצמה חוסכת מסגור וניתנת לתלייה ישירות על הקיר, כך שהיא כבר חוסכת זמן וכסף על העברה למסגור ולרוב היא מגיעה עם תופסני תלייה נוחים. כמובן שלאחר שהודפסה התמונה על הקאפה ניתן להוסיף למינציה ליצירת מראה מרשים אפילו יותר ושכבת הגנה נוספת. תמונות קאפה מוצעות גם במחירים משתלמים מאוד ובהחלט תוכלו להרשות לעצמכם הזמנה של תמונות מסוג זה.

מה חשוב לדעת לפני הזמנת תמונת קאפה?
ישנן אפשרויות היום לעצב תמונת קאפה בשיטת "עזה זאת בעצמך" דרך ממשקים אינטרנטיים ידידותיים למשתמש המאפשרים לשחרר מתוכך את הצד היצירתי. כל שצריך זה להתחבר למערכת, לעצב את התמונה המבוקשת כולל אלמנטים, כיתובים בהתאמה אישית ועוד ולשלוח להדפסה על תמונת קאפה. כמובן שקיימות מידות שונות שניתן לבחור מתוכן את המידה המבוקשת כאשר ההחלטה שעליכם לקבל האם זו תהיה תמונה עומדת או שוכבת. הגדלים הפופולאריים הם 70×100, 60×80, 50×70, 40×40, 30×30, A3, A4. אם אינכם מעוניינים לעצב במו עצמכם תוכלו להעלות למערכת עיצוב מוכן או לפנות ישירות לבית דפוס דיגיטלי ולבקש שיכינו על פי ההוראות שלכם.

בכל מקרה חשוב לבחור בית דפוס מקצועי ואמין המספק שירות אדיב כאשר יש בתי דפוס שיוכלו גם לספק לכם צוות שיעזור לכם לעצב את התמונה במידה ומדובר בעיצוב מורכב יחסית, במיוחד במגזר העסקי. בדקו אילו גדלים אפשריים ומהו המחירון ותוך כמה זמן אפשרית האספקה של המוצר, במיוחד אם יש לכם לוח זמנים צפוף לקראת תערוכה, כנס, פרזנטציה וכדומה. כמובן שחשוב לבדוק שבית הדפוס אכן מציע שירות זה ויש לו ניסיון בהדפסת תמונות קאפה בגודל המועדף.

שתף עמוד